PatikaPlus Gyógyszertárak - Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban

2019.03.08. 09:20
KÖZLEMÉNY - 2019. március 8. (péntek) 
Két díjat is kapott a cégcsoport a X. Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban konferencia és gála keretében.
 
 
 
 
 
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét, a székesfehérvári székhelyű PatikaPlus Gyógyszertárak csoportja kimagasló eredménnyel végzett.


A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a PatikaPlus Gyógyszertárak is dobogóra került. Sőt, a tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották.

Az oklevelet Dr. Selyem Bernadett, a cégcsoport kereskedelmi igazgatója vette át, aki az eseményt követően kifejtette: a PatikaPlus Gyógyszertárakban mindig nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásban részesüljenek. Ennek érdekében rendszeres képzéseken vesznek részt a cég dolgozói.

„Az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30 százalékos átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A hazai ügyfélkiszolgálási színvonal javítását küldetésünknek tekintjük, minden évben vannak új indulóink, ebből is látjuk, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik a terület fejlesztését, és az itt kapott eredményeket be is tudják építeni üzleti stratégiájukba”
- hangsúlyozta Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere, hozzátéve: a  tapasztalatok alapján egy elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit is költhet egy vállalatnál, mint egy elégedetlen.

„Létrehoztunk egy úgynevezett Kiválóság Indexet, ami azt figyeli, hogy a gazdasági teljesítményhez képest a Kiválóság Program résztvevői milyen teljesítményt nyújtanak évről évre. Látszik, hogy az olló egyre nyílik és a csaknem tíz év alatt – amióta vizsgáljuk ezt a mutatót is - a résztvevők teljesítménye két és félszer jobb, mint a gazdaság átlagos teljesítménye”
– összegezte az ügyvezető.


A kapcsolódó fotó letölthető a Galériából.

–   Vége –

 

Oldal nyomtatása

Eseménynaptár

«
2024 Április
»
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
     
  • Nincs esemény!
Írja be
a kódot:

Boross Mihály (1815 - 1899) A sajtóterem névadója

Boross Mihály (1815-1899)
Boross Mihály a forradalom és szabadságharc időszakának jelentős megyei politikusa volt. 1815. január 9-én született Ószőnyben. Nagyszülei felvidékiek voltak. Pozsony megyéből származtak a Komárom megyei Ószőnybe, s itt változtatták meg vezetéknevüket, Borostyánról Borossra. A gimnázium elvégzését követően Cegléden, Nagykőrösön, Pápán tanult, majd több éven keresztül joggyakornokként dolgozott. 1842-ben tette le az ügyvédi vizsgát. Ezt követően rövidebb ideig Tatán gyakorolta az ügyvédi praxist.