2020.03.16. 10:57
Óvintézkedések léptek életbe március 16-tól, hétfőtől a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban az ügyfelek kiszolgálását érintően, a koronavírus okozta járványveszély kezelésére. A Kossuth utcai Ügyfélszolgálaton és a Várkörúti Adóirodában szerdán és pénteken tartanak személyes ügyfélfogadást, emellett telefonon és elektronikus úton a hét minden munkanapján folyamatosan biztosítják az ügyfelek tájékoztatását.
A tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése, a következményeinek elhárítása, a székesfehérvári polgárok – különösen az idősek – egészségének megóvása, továbbá az igazgatási feladatok folyamatos biztosíthatása érdekében az alábbi intézkedések érvényesek március 16-tól, hétfőtől:
- A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata (Kossuth utcai bejárat) és az Adóirodája (Várkörút 1/A.) szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 18.00 óráig, pénteki napokon 8.00-12.00 óráig tart nyitva.
- A Kossuth utcai Ügyfélszolgálat munkatársai a szerdai és a pénteki személyes ügyfélkapcsolat mellett a hét további munkanapjain telefonon (22/537-200), valamint elektronikus úton (ugyfelszolgalat@pmhiv. szekesfehervar.hu) munkaidőben elérhetőek, ezáltal az ügyféltájékoztatás a hét minden munkanapján továbbra is folyamatos.
- Az Adóiroda munkatársai a szerdai és a pénteki személyes ügyfélkapcsolat mellett a hét további munkanapjain telefonon (https://www.szekesfehervar. hu/hivatali-telefonkonyv-1), valamint elektronikus úton (adoiroda@pmhiv. szekesfehervar.hu) munkaidőben elérhetőek, ezáltal az ügyféltájékoztatás a hét minden munkanapján továbbra is folyamatos.
- Az ügyfélszolgálati térben egyidejűleg legfeljebb 10 fő tartózkodhat.
- A Székesfehérvári Időskorú Személyek Települési Támogatása program keretében nyújtott pénzbeli ellátás (65 év feletti személyek 5.000,-Ft-os támogatása) személyes igénylésére szolgáló formanyomtatványt a Kossuth utcai ügyfélszolgálati térben kihelyezett gyűjtődobozban lehet elhelyezni. A kérelmek kitöltését lehetőség szerint otthoni körülmények között intézzék az érintettek.
- Az Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Iroda (Városház tér 2.) feladatkörét érintő anyakönyvi kivonat-kérelmek személyesen történő igénylésére, valamint a hagyatéki leltár-nyilatkozatok benyújtására a Városház tér 2. szám alatti hivatali épület portája mellett kihelyezett gyűjtődoboz szolgál. Emellett a Hivatal biztosítja az írásos kitöltési útmutatót és tájékoztatót is.
A Polgármesteri Hivatal kéri, egyben köszöni a városlakók türelmét, megértését és partnerségét!
- A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata (Kossuth utcai bejárat) és az Adóirodája (Várkörút 1/A.) szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 18.00 óráig, pénteki napokon 8.00-12.00 óráig tart nyitva.
- A Kossuth utcai Ügyfélszolgálat munkatársai a szerdai és a pénteki személyes ügyfélkapcsolat mellett a hét további munkanapjain telefonon (22/537-200), valamint elektronikus úton (ugyfelszolgalat@pmhiv.
- Az Adóiroda munkatársai a szerdai és a pénteki személyes ügyfélkapcsolat mellett a hét további munkanapjain telefonon (https://www.szekesfehervar.
- Az ügyfélszolgálati térben egyidejűleg legfeljebb 10 fő tartózkodhat.
- A Székesfehérvári Időskorú Személyek Települési Támogatása program keretében nyújtott pénzbeli ellátás (65 év feletti személyek 5.000,-Ft-os támogatása) személyes igénylésére szolgáló formanyomtatványt a Kossuth utcai ügyfélszolgálati térben kihelyezett gyűjtődobozban lehet elhelyezni. A kérelmek kitöltését lehetőség szerint otthoni körülmények között intézzék az érintettek.
- Az Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Iroda (Városház tér 2.) feladatkörét érintő anyakönyvi kivonat-kérelmek személyesen történő igénylésére, valamint a hagyatéki leltár-nyilatkozatok benyújtására a Városház tér 2. szám alatti hivatali épület portája mellett kihelyezett gyűjtődoboz szolgál. Emellett a Hivatal biztosítja az írásos kitöltési útmutatót és tájékoztatót is.
A Polgármesteri Hivatal kéri, egyben köszöni a városlakók türelmét, megértését és partnerségét!
– Vége –