Április 1-jétől, szerdától Székesfehérvár Polgármesteri Hivatala – tovább csökkentve a személyes ügyfélkapcsolatok számát – az alábbi ügyfélszolgálati rendben működik:
Az Ügyfélszolgálat (Kossuth utcai bejárat)
- kizárólag szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 16.00 óráig tart nyitva;
- a munkatársak a hét további munkanapjain telefonon (22/537-200), valamint elektronikus úton (ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu) érhetőek el munkaidőben;
- az ügyfélszolgálati térben egyidejűleg legfeljebb 5 fő személy tartózkodhat.
Az Adóiroda
- munkatársai kizárólag telefonon (https://www.szekesfehervar.hu/hivatali-telefonkonyv-1), valamint elektronikus úton (adoiroda@pmhiv.szekesfehervar.hu) érhetőek el munkaidőben.
Az Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Iroda
- munkatársai kizárólag telefonon (22/537-128; 22/537-209; 22/537-222; 22/537-239), valamint elektronikus úton (anyakonyv@pmhiv.szekesfehervar.hu) érhetőek el munkaidőben;
- az anyakönyvikivonat-kérelmeket, valamint a hagyatékileltár-nyilatkozatokat a hivatal portája mellett kihelyezett gyűjtődobozba lehet belehelyezni; ahol írásos kitöltési útmutatót és tájékoztatót biztosítanak;
- a kitűzött házasságkötéseket megtartják;
- a házasságkötés időpontjának módosításához vagy lemondásához nincs szükség személyes jelenlétre.
A KCR Iroda
- munkatársai kizárólag telefonon (22/537-162; 22/537-175), valamint elektronikus úton (kcr@pmhiv.szekesfehervar.hu) érhetőek el munkaidőben.
A Környezetvédelmi Iroda
- munkatársai kizárólag telefonon (22/537-133; 22/537-163), valamint elektronikus úton (kornyezetvedelem@pmhiv.szekesfehervar.hu) érhetőek el munkaidőben.
Az Igazgatási Iroda
- munkatársai kizárólag telefonon (22/537-109), valamint elektronikus úton (igazgatas@pmhiv.szekesfehervar.hu) érhetőek el munkaidőben.
Szöveg: Fraller Ildikó