A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzet kezdete és a személyes ügyfélszolgálat felfüggesztése óta a SZÉPHŐ Zrt. folyamatosan dolgozik azon, hogy a lehető legteljesebb módon kiszolgálja az ügyfeleit. A cég honlapján, a www.szepho.hu portálon folyamatosan frissülnek a lakosságot érintő tájékoztatások, illetve működik az online és a telefonos ügyfélszolgálat.
A SZÉPHŐ május 4-től bővítette a meglévő szolgáltatásainak körét. Az érintetteknek lehetőségük van arra, hogy visszahívást kérjenek az ügyfélszolgálattól +36 70/ 7979-090-es telefonszámra küldött SMS-sel vagy hangüzenettel. A szolgáltatással az eddigieknél is kényelmesebbé, teljesebbé teszik az ügyintézést a lakosság számára.
A kiegészítő szolgáltatás egyelőre tesztüzemben működik addig, amíg újból megnyílik a lehetőség a személyes ügyfélfogadásra. Ha beválik és igény van rá, úgy a SZÉPHŐ Zrt. felülvizsgálja a visszahívós ügyfélkiszolgálás további fenntartását a rendkívüli helyzet lejárta után is.
Szöveg: Havasi Tímea