Székesfehérvár jegyzőjének legújabb döntése alapján a Polgármesteri Hivatalban 2021. május 18-ig szünetel a személyes ügyfélfogadás.
Az ügyintézés továbbra is telefonon lehetséges a Hivatal szervezeti egységeinél:
- szerdai napokon 8-12 óra és 13-18 óra között, valamint
- pénteki napokon 8-12 óra között.
Az Ügyfélszolgálaton (Kossuth utca 4.) szintén telefonon lehet ügyeket intézni:
- hétfői napokon 8-12 óra és 13-16 óra között,
- szerdai napokon 8-12 óra és 13-18 óra között, míg
pénteki napokon 8-12 óra között.
A kizárólag személyesen intézhető ügyekben, telefonon vagy elektronikus úton előre egyeztetett időpontban kerülhet csak sor az ügyfélfogadásra. A Polgármesteri Hivatal munkatársainak telefonszáma, elektronikus elérhetősége megtalálható az Önkormányzat honlapján.
A beadványokat a https://epapir.gov.hu/ felületen keresztül is be lehet nyújtani. A papír alapú beadványok a Hivatal Városház tér 1. és Városház tér 2. szám alatti épületeinek bejáratai mellett, az épületen belül elérhető gyűjtődobozban hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 12 óráig helyezhetőek el.