2021.06.08. 13:46
A járvány enyhülésére való tekintettel elkezdődött a személyes ügyfélfogadás fokozatos visszavezetése a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban. Június 9-től, szerdától bővülnek a lehetőségek, már a talált tárgyakkal kapcsolatos ügyeket és a kegyeleti jellegű szociális ellátások ügyeit is intézhetjük személyesen, egyelőre csak szerdai napokon, előre egyeztetett időpontban.
A Polgármesteri Hivatal legtöbb szervezeti egységében továbbra sincs személyes ügyfélfogadás, az ügyintézés telefonon történik szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint pénteki napokon 8.00-12.00 óra között.
Az Ügyfélszolgálaton (Kossuth utca 4.) a telefonos ügyfélfogadás az alábbi időpontokban történhet:
hétfői napokon: 8.00-12.00 óra és 13.00-16.00 óra között
szerdai napokon: 8.00-12.00 óra és13.00-18.00 óra között
pénteki napokon: 8.00-12.00 óra között
Az Ügyfélszolgálaton (Kossuth utca 4.) a személyes ügyfélfogadás kizárólag előzetes időpont-foglalás mellett, szerdai napokon 8.00-12-00 óra és 13.00-18.00 óra között történhet az alábbi ügyekben:
- talált tárgyakkal kapcsolatos eljárás
- elhunyt személy eltemettetésével összefüggő (kegyeleti jellegű) szociális ellátások igénylése
- haláleset anyakönyvezésére irányuló eljárásban jegyzőkönyv felvétele
- nem a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórházban történő szülés esetén a Székesfehérvári Születési Települési Támogatás Program keretében természetbeni támogatásként nyújtott babatakaró átvétele
- föld eladása esetén a földre vonatkozó adásvételi szerződés hirdetményi úton való közlése iránti kérelem benyújtása
- föld eladása esetén az elővásárlási jog jogosultjának az adásvételi szerződésre vonatkozó elfogadó vagy az elővásárlási jogáról lemondó jognyilatkozatának átadása
Időpont foglalható:
- a (22) 537-200 telefonszámon
- az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen.
A kizárólag személyesen intézhető ügyekben telefonon vagy elektronikus úton előre egyeztetett időpontban sor kerülhet az ügyfélfogadásra.
A Polgármesteri Hivatal legtöbb szervezeti egységében továbbra sincs személyes ügyfélfogadás, az ügyintézés telefonon történik szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint pénteki napokon 8.00-12.00 óra között.
Az Ügyfélszolgálaton (Kossuth utca 4.) a telefonos ügyfélfogadás az alábbi időpontokban történhet:
hétfői napokon: 8.00-12.00 óra és 13.00-16.00 óra között
szerdai napokon: 8.00-12.00 óra és13.00-18.00 óra között
pénteki napokon: 8.00-12.00 óra között
Az Ügyfélszolgálaton (Kossuth utca 4.) a személyes ügyfélfogadás kizárólag előzetes időpont-foglalás mellett, szerdai napokon 8.00-12-00 óra és 13.00-18.00 óra között történhet az alábbi ügyekben:
- talált tárgyakkal kapcsolatos eljárás
- elhunyt személy eltemettetésével összefüggő (kegyeleti jellegű) szociális ellátások igénylése
- haláleset anyakönyvezésére irányuló eljárásban jegyzőkönyv felvétele
- nem a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórházban történő szülés esetén a Székesfehérvári Születési Települési Támogatás Program keretében természetbeni támogatásként nyújtott babatakaró átvétele
- föld eladása esetén a földre vonatkozó adásvételi szerződés hirdetményi úton való közlése iránti kérelem benyújtása
- föld eladása esetén az elővásárlási jog jogosultjának az adásvételi szerződésre vonatkozó elfogadó vagy az elővásárlási jogáról lemondó jognyilatkozatának átadása
Időpont foglalható:
- a (22) 537-200 telefonszámon
- az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen.
A kizárólag személyesen intézhető ügyekben telefonon vagy elektronikus úton előre egyeztetett időpontban sor kerülhet az ügyfélfogadásra.
Szöveg Havasi Tímea