A Hydro Fehérvár AV19 lett az Év Sportmarketing Nagykövete

2025.03.07. 09:00
KÖZLEMÉNY - 2025. március 7. (péntek)  
 
 
 


A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által meghirdetett Sportmarketing Gyémántdíjon a Hydro Fehérvár AV19 elnyerte a legnagyobb elismerést, a „Sportmarketing Ambassador of the Year 2024– Az Év Sportmarketing Nagykövete 2024” címet. A díjat március 5-én, a Digital Marketing Forum sportmarketing gáláján adták át.

A rangos elismerést annak köszönheti a klub, hogy a csapat – kiemelkedő kampányainak és együttműködéseinek révén – a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Diamond Awardson összesen hét Gyémántdíjat nyert különböző sportmarketingkategóriákban. A sportmarketing együttműködések terén két kiemelkedő projektjük is elismerést kapott.

A Hydro Extrusion Hungary Kft.-vel való névadó szponzori megállapodás révén sikerült egy olyan partnerséget kialakítani, amely nemcsak a klub, hanem a szponzor számára is értéket teremtett. Emellett a Roland Divatházzal való együttműködés, melynek központi eleme a „Hónap legjobbja” szavazás, is elismerést érdemelt. A közösségimédia- és tartalommarketing kategóriában díjat nyert a „Hydro Fehérvár AV19 Jézuskája”, amely során a Hydro Fehérvár AV19 jégkorongcsapata az ünnepi időszakban a csapatnak levelet író szurkolók közül hármat otthonában lep meg karácsony előtt.

A sportmarketing kampányok között szintén díjazták a klub két projektjét. A Krém cukrászdával közösen szervezett jótékonysági süteményvásár nemcsak a közösségi összefogás szép példája volt, hanem egyben sikeres adománygyűjtő kezdeményezés is, a székesfehérvári anyaotthon számára elektromos és városi kerékpárok kerülnek beszerzésre a befolyt összegből. Emellett a Szurikáta Alapítvánnyal közösen megvalósított diabétesz kampány célja az volt, hogy felhívják a figyelmet a cukorbetegséggel élő gyermekek mindennapi kihívásaira, és érzékenyítsék a társadalmat e fontos ügy iránt. Székesfehérváron egyébként 50 bölcsőde, óvoda és általános iskola kapott tájékoztató kiadványokat a diabétesszel kapcsolatban.

A sportesemény kategóriában a klub két rendhagyó kezdeményezését ismerték el. A #ZebraDay kampány célja az volt, hogy növelje a játékvezetők elfogadottságát és elismerését a jégkorongban, edukálva a szurkolókat és a sportközösséget a játékvezetők munkájának fontosságáról, a 2023/2024-es szezonban a csapat Ifj. Ocskay Gábor Jégcsarnoktól való búcsújához kapcsolódó Final Faceoff kampány pedig szintén gyémántdíjat nyert.

 A díjakat 2025. március 5-én, a Digital Marketing Forum sportmarketing gáláján adták át, amely nemcsak az ünneplésről szólt, hanem szakmai konferenciaként is szolgált. Az eseményen sportmarketinggel kapcsolatos esettanulmányok és kerekasztal-beszélgetések révén osztották meg a legújabb marketingtrendeket és tapasztalatokat. Gál Péter Pál, a Fehérvár AV19 SC elnöke elmondta, hogy hatalmas elismerés a klub számára a Magyar Marketing Szövetség sportmarketing gyémántdíjain elnyert hét díj, valamint az Év Sportmarketing Nagykövete cím. Hangsúlyozta, hogy ez a visszajelzés igazolja a klub elkötelezettségét a sportszakmai munka mellett a marketing területén is, és megköszönte mindazok támogatását, akik hozzájárultak ehhez a sikerhez.

 „Nagyon nagy örömmel vettük át klubunk nevében a Magyar Marketing Szövetség sportmarketing gyémántdíjait. Nagyszerű visszajelzés ez számunkra, igazolja azt a törekvésünket, hogy a sportszakmai feladatokon túl ezen a területen is folyamatosan igyekezzünk a maximumot teljesíteni, illetve fejlődni. Szeretném megköszönni egyrészt az MMSZ-nek, hogy megtisztelte munkánkat négy kategóriában hét gyémántdíjjal, másrészt kiemelten szeretnék köszönetet mondani kollegáimnak, akik az elmúlt időszakban komoly munkát és energiát fektettek és fektetnek a klub marketingfeladataiba. Büszkék vagyunk arra, hogy a Hydro Fehérvár AV19 „csapatát” választották 2024. év sportmarketing nagykövetévé. Ezek a díjak és sikerek megerősítenek abban, hogy helyes stratégiát követünk akkor, amikor azt mondjuk, hogy a 21. században egy sportszervezet nem elég, ha a szűken vett saját sportterületén törekszik kiemelkedő eredményekre és folyamatos fejlődésre, hanem a nálunk háttérnek számító, de a szervezet számára elengedhetetlen marketingterületen is. Végül, de messze nem utolsó sorban szeretnék köszönetet mondani támogatóinknak, akik partnerek voltak azokban a közös projektekben, amikkel csapatunk ezeket a díjakat kiérdemelte. Köszönöm a Hydro Extrusion Hungary Kft., a Roland Divatház, illetve a székesfehérvári Krém Cukrászda csapatának a közös munkát és az együttműködést!” – fogalmazott Gál Péter Pál.

 
 

 
Oldal nyomtatása

Eseménynaptár

«
2025 Március
»
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
      
  • Nincs esemény!
Írja be
a kódot:

Boross Mihály (1815 - 1899) A sajtóterem névadója

Boross Mihály (1815-1899)
Boross Mihály a forradalom és szabadságharc időszakának jelentős megyei politikusa volt. 1815. január 9-én született Ószőnyben. Nagyszülei felvidékiek voltak. Pozsony megyéből származtak a Komárom megyei Ószőnybe, s itt változtatták meg vezetéknevüket, Borostyánról Borossra. A gimnázium elvégzését követően Cegléden, Nagykőrösön, Pápán tanult, majd több éven keresztül joggyakornokként dolgozott. 1842-ben tette le az ügyvédi vizsgát. Ezt követően rövidebb ideig Tatán gyakorolta az ügyvédi praxist.